0
۰۹۱۲۲۰۱۸۱۱۶

تعمیرات دوربین مداربسته

10 / 10
از 1 کاربر

مجموعه ارتباط سیستم  از ابتدای شروع به فعالیت خود در زمینه فروش تجهیزات ارتباطی و همچنین تعمیرات دوربین مدار بسته همواره بر روی جلب رضایت مشتریان خود تاکید ویژه ای داشته است و تا کنون نیز  توانسته رضایت مشتریان خود را به طور کامل و با فروش محصولاتی با کیفیت و اورجینال و ارائه خدماتی ایده جلب نماید.

دوربین های مداربسته از تجهیزات کاملا ضروری محسوب میشوند و نبود آنها میتواند احتمال سرقت و یا نفوذ افراد غیر مجاز را تا حد زیادی افزایش دهد. اما دوربین های مداربسته بصورت مداوم روشن هستند و تصاویر را دریافت میکنند که از این رو این کارکرد مداوم باعث میشود تا به مرور کیفیت خود را از دست داده و یا با مشکلاتی مواجه شوند. از همین رو شرکت ها و مجموعه های فعال در زمینه فروش این دسته از تجهیزات امکان تعمیرات دوربین مدار بسته را با توجه به تقاضای مشتری فراهم آورده اند که  مشتری میتواند در صورت نیاز از این خدمات بهره مند شده و تعمیرات دوربین را به انجام رساند. تعمیرات دوربین مدار بسته میتواند تعمیرات جزئی باشد و یا حتی کلی. شاید دوربین های مداربسته تنها به یک تنظیم ساده نیاز داشته باشند و یا مشکل اساسی برای آنها پیش آمده باشد که نیاز به تعویض قطعه نیز وجود داشته باشد.

تعمیرات دوربین مدار بسته

تعمیرات تعمیرات دوربین مدار بسته پاناسونیک

دوربین های مداربسته ای که در کشور ما استفاده میشوند اغلب وارداتی هستند که یکی از این برندها پاناسونیک میباشد و از برندهای بسیار بسیار معتبر و ژاپنی است و به جرات میتوان گفت کمتر دوربین ها و تجهیزاتی را میتوان یافت که بتواند با چنین دوربین هایی به رقابت بپردازد. این دوربین ها از لحاظ کیفی و البته خدمات پس از فروش نسبت به دیگر برندها جایگاهی بسیار بالاتر دارند. اما تعمیرات دوربین مدار بسته پاناسونیک نیز با توجه به پشتیبانی بسیار خوب از مدل های مختلف این برند دوربین به خوبی انجام میشود و تعمیرکاران این برند نیز نسبت به دیگر برندها بیشتر هستند. در واقع  متخصصین با توجه به اینکه تعمیرات دوربین مدار بسته را برای بارها انجام داده اند به خوبی میتوانند مشکل بوجود آمده را تشخیص  داده و در صدد رفع آن بر آیند. قطعات یدکی مورد نیاز برای تعمیرات دوربین مدار بسته به خوبی یافت میشوند و مشکلی در تامین این قطعات وجود نخواهد داشت.

تعمیرات دوربین مدار بسته در سراسر تهران

تراکم بسیار زیاد شرکت ها و سازمان و همچنین سازه های مسکونی و تجازی در شهر تهران میزان استفاد از دوربین های مداربسته را  نیز در این شهر تا حد زیادی افزایش یافته است. دوربین های مداربسته موجود در شهر تهران همچنین با توجه به اینکه تعداد زیادی دارند بیشتر از دیگر شهرها نیاز به تعمیر دارند. نیاز بالا برای تعمیر باعث شده تا شرکت های زیادی بمنظور تعمیرات دوربین مدار بسته راه اندازی شوند و امروزه این شرکت ها هر نوع دوربین را در مدل های مختلف تعمیر  میکنند.  تعمیرات دوربین مدار بسته در تهران  در برخی از شرکت ها بصورت منطقه ای انجام میشو و برخی دیگر نیز سراسر شهر تهران را برای ارائه خدمات تعمیراتی تحت پوشش در می آورند. شرکت ها برای اینکه بتوانند خدمات تعمیرات دوربین مدار بسته در تهران را به نحوی ارائه دهند که سراسر شهر تهران   را تحت پوشش در آورند پرسنل بیشتری را به خدمت گرفته و همچنین کلیه پرسنل خود را از میان حرفه ای ها انتخاب میکنند.

تعمیرات دوربین مدار بسته

تعمیرات دوربین مدار بسته در محل و در کوتاه ترین زمان

دوربین های مداربسته با توجه به نوع مشکل ممکن است در محل و یا در کارگاه تعمیر شوند که اگر تعمیرکار بتواند مشکل بوجود آمده را در محل برطرف کند دیگر نیازی به سپردن دوربین و همچنین تجهیزات آن به تعمیرگاه  وجود نخواهد داشت. تعمیرات دوربین مدار بسته در محل یکی از روش های رایج و معمول در میان تعمیرکاران و شرکت هایی است که خدمات تعمیراتی را به مشتریان خود ارائه میدهند. اما نکته ای که در این بین برای تعمیرات دوربین مدار بسته بسیار مهم است زمان تعمیر میباشد . زمان تعمیر برای مشتری اهمیت زیادی دارد و همواره تمایل دارد تا تعمیرات در کوتاه ترین زمان ممکن به انجام برسد که البته کوتاه کردن زمان نیازمند در اختیار داشتن امکانات کافی و همچنین پرسنل با تجربه و زبده است.

تعرفه های تعمیرات دوربین مدار بسته بر چه اساسی در نظر گرفته میشوند؟

دوربین های مداربسته در برند و مدل های متعددی قابل خریداری هستند که هر یک نیز از سیستم های خاص خود چه سخت افزاری و چه نرم افزاری برخوردار هستند. تعدد دوربین های مداربسته باعث شده تا تعرفه های تعمیراتی آنها نیز تحت تاثیر قرار بگیرد و هر دوربینی بر اساس برند و مدل خود به تعرفه خاصی نیاز داشته باشد. هر چند که هر شرکتی نیز بر اساس صلاحدید خود تعرفه ها را مشخص میکند اما بیشترین تاثیر قیمتی را برند و مدل ها دارند. برخی از برندهایی که پشتیبانی خوبی از آنها در کشور ما نمیشود با کمبود قطعه برای تعمیر مواجه هستند که در  نتیجه هزینه تعمیراتی آنها نیز افزایش خواهد یافت. دومین موردی که باعث میشود تا تعرفه تعمیرات دوربین مدار بسته تحت تاثیر قرار بگیرد نوع مشکلی است که برای دوربین ها بوجود می اید. بستگی دارد که چه مشکلی برای دوربین ها ایجاد شده باشد که بر همان اساس تعرفه ها تعیین خواهند شد. هر چه مشکل بوجود آمده برای دوربین مداربسته پیچیده تر باشد در نتیجه هزینه ها نیز افزایش خواهد یافت. اما اگر مشکل ایجاد شده کوچک باشد در نتیحه هزینه ها کاهش پیدا میکنند.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()